Onze missie

Door middel van content marketing biedt Zeer Zout bedrijven de kans om het gesprek aan te gaan met klanten, in plaats van naar ze te roepen. Om een relatie aan te gaan, in plaats van een transactie af te handelen. Dit doen we op basis van een content marketing strategie die past bij uw doelen.

Mensen écht helpen

Zeer Zout gelooft in content marketing vanwege het hogere doel van deze vorm van marketing. De basis blijft altijd een goede marketingstrategie. Daarnaast zullen drukwerk en advertenties altijd een nuttig marketinginstrument blijven. In onze filosofie ligt de focus echter op content marketing en is de rest ondersteunend. Hiervoor hebben we gekozen omdat content marketing je in staat stelt je klanten écht te helpen.

Door middel van waardevolle content kun je het leven van je klant op één of andere manier verrijken. Omdat de klant echt op een eerlijke manier geholpen is, zal zijn of haar beeld van uw organisatie ook automatisch positiever worden. Content marketing schept dus een win-win situatie.

Ik heb Zeer Zout opgericht omdat ik me in de loop der jaren steeds meer ben gaan interesseren voor content marketing. Het eerlijke karakter en het helpen van mensen spreekt me erg aan.

Daarnaast heb ik een brede interesse in de marketing. Content marketing is dan ideaal, want als je je online aanwezigheid goed wil uitvoeren, dan komt daar heel veel bij kijken, bijvoorbeeld tekstschrijven en zoekmachine optimalisatie. Maar het mooiste vind ik als alle losse onderdelen samenkomen en er een marketingstrategie ontstaat waarin alle onderdelen naadloos in elkaar overlopen en een duidelijk merk gecreëerd wordt.

In mijn vrije tijd kook ik graag en het liefst sta ik dan aan de barbecue. Dat combineer ik graag met een mooi Belgisch speciaalbiertje. Naast mijn werk ben ik regelmatig op de mountainbike en de racefiets te vinden, een andere passie van me. Mocht u interesse hebben in een sportieve ontmoeting, laat het me zeker weten!

Zeer Zout

De naam ‘Zeer Zout’ komt voort uit het lang houdbare. Vroeger, in de tijd voor de koelkast, pekelde men hun vlees. Door hun vlees zeer zout te bewaren, kon men er zelfs maanden later nog van genieten.

Zo werkt het ook met content marketing. Na het creëren en naar buiten brengen van de content blijft het voortleven. Maanden of zelfs jaren later levert het nog steeds resultaten op. Laat daarom Zeer Zout uw marketingstrategie pekelen en start ook met profiteren van duurzame marketing.

Kopje koffie?

Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Of wilt u aanvullende informatie? Neem gerust contact met ons op voor een kop koffie.